מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

כלי אוויר פניאומאטיים פעולתם, אופן השימוש בהם וכיצד נשמור עליהם לחיים ארוכים יותר

כלי אוויר הוא סוג של כלי עבודה הפועל באמצעות אוויר דחוס שמופק על ידי מדחס אוויר. כלים אלו שונים מכלי עבודה חשמליים, מפני שהם יכולים לייצר יותר כוח בפחות משקל.
קיימים עשרות כלי אוויר פניאומאטיים כמו: פטיש אוויר, משחזות אוויר, מרססי צבע, Air Brush, מקדחות אוויר, מלטשות אוויר, מפתחות אוויר, מסורי אוויר , אקדחי סיכות ומסמרים ועוד.

 

כלים פנאמוטיים יכולים להיות לשימוש כללי או תעשייתי. כלים אלו שונים מכלי עבודה חשמליים טיפוסיים ולכן חשוב ליישם כללי טיפול בסיסיים על מנת לספק לכלי אורך חיים ארוך יותר.

טיפול בזהירות

 

אפילו כלי הקשה למוזיקה יכולים להגיע לנקודת השבירה שלהם, וכלי אוויר אינם שונים, אם אתה קונה כלי עבודה תעשייתי, הוא כנראה יחזיק לאורך זמן, אבל אם תבצע בו טיפול ראוי הוא יאריך אף יותר.

 

דרך אחת היא לדאוג לעשות את העבודה המיועדת לכל כלי, אל תיתנו לכלי קטן לבצע עבודה שמיועדת לביצוע של כלי גדול.
בנוסף מומלץ להסתכל על תווית היצרן ועל זמן העבודה שרשום כמה הכלי יכול לעבוד במשימה אחת, אם תוכל לדעת כמה זמן אתה עובד עם הכלי זה יהיה טוב יותר על מנת שתוכל לדעת מה המכסה שלו ולא לתת לעבוד מעבר.

 

שימון לעיתים קרובות

שימון הוא מרכיב חיוני לשמירה על טיב המכונות, שמור על כלי האוויר משומנים בקביעות וכך תוכל להבטיח לך שהחלקים הפנימיים פחות ישחקו מהחיכוך.
בנוסף אתה חייב לוודא שאתה יודע לאן השמן מגיע בכלי, כי שמן בכל מקום יכול להזיק לו במקומות כמו בצינור האוויר או בחתיכות הגומי.

 

שמור על ניקיון

שמירה על ניקיון כלי האוויר חייבת להיות חלק מהשגרה שלך, חשוב לוודא במשנה זהירות על מנת למנוע כניסה של לכלוך וקורוזיה על ידי מים.


אם נתקלת במקרה של לחות, הפיתרון הטוב ביותר בשבילך זה לבדוק באמצעות מדריך השירות כי להבין את הדרך הטובה ביותר לייבש את הפנים לפני שתמשיך בעבודה שלך, בנוסף אכסן את הכלים במקום יבש וללא לחות ולכלוך על מנת להבטיח תקינות כאשר הוא לא בשימוש.

 

קידום אתרים אורגני
משפוחטק no-lazy