מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

כך תבחרו את המסור המתאים הנכון ביותר בשבילכם

לפני שנקנה מסור נצטרך להבין מה העבודה אותה נרצה לבצע באמצעות אותו כלי העבודה.


המסורים מתחלקים לשני קטגוריות, המסורים הידניים או המסור החשמלי.

 

כל נגר או איש מקצוע אחר שמתעסק בעבודות בניה או שזקוקות לחיתוך חומרים מסוימים צריך להשתמש במסור החשמלי, את המסור החשמלי אפשר למצוא בחנויות כלי העבודה ברחבי הארץ.

 

קיימים מספר סוגים של מסורים חשמליים, מסור עם להב עגול שמסתובב המשמש לחיתוך של עצים גדולים, מסור חשמלי קטן שנקרא ג’קסון (בדרך כלל מנסר ממעלה למטה באמצעות להב ישר), מסורי השולחן , הגרונג והפנדל שנותנים לך לבצע חיתוך מהיר של קורות עץ במדויק.

 

נציין כי צריך לזכור שרוב השימוש של המסור החשמלי מיועד לעץ ואילו הרוב המכריע של בעלי המקצוע המשתמשים בכלי עבודה זה הוא הנגרים.

 

בנוסף למסור החשמלי קיים אפשרויות נוספות להתקנת מסוריות לחיתוך ברזל, נירוסטה, פלסטיק, אלומיניום ועוד. קיימים מסורים עם פונקציות מגוונות ולכן לפני שאתם קונים את המסור שלכם בין אם הוא ידני או חשמלי חשוב לדעת את השוק ולהכיר את ההבדלים.

 

מסור שולחן לבית ולאנשים הפרטיים יותר, מתאים לחובבנים שעושים עבודות קטנות וחיתוכים לא רציניים על גבי עצים בעובי קטן עד בינוני. כמובן שמיותר לציין שחשוב לבחור במותג או חברה איכותית שתבטיח חיים ארוכים למסור בין אם הוא מסור ידני או חשמלי.

 

מסור שולחן בדרך כלל לשימוש תעשייתי, הוא יכול לשמש לעבודות בניין, נגריות גדולות ומפעלים שעובדים עם עץ. קיימים מסורים איכותיים עם פונקציות נוספות שיקלו את העבודה ויהפכו אותה לטובה יותר באמצעות ניסור זוויות שונות ומדויקות וניסור למשך זמן ממושך וארוך.

 

בטיחות על רכישת מסור חשמלי או ידני חשובה בכל המקרים, דבר ראשון כפי שאמרנו למעלה חשוב לוודא שהחברה עומדת בכל תנאי הבטיחות השונים. על מנת למנוע פציעות ופגיעות בגוף או בעצמים שונים חשוב לזכור כי המסור הוא כלי עבודה מסוכן והעבודה איתו צריך להיות עם מירב הבטיחות שיכולה להיות.

 

אנא קראו את הוראות היצרן לפני תחילת העבודה עם המסור החדש, יהיו ערניים בעת העבודה ותלבשו את כל ציוד המגן הראוי לעבודת חיתוך כזו, שמרו על עצמיכם והכי חשובה תיהנו!

קידום אתרים אורגני
משפוחטק no-lazy