מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

 כך תבחרו את המתאימה ביותר בשבילכם מכונת שטיפה בלחץ.

 

כאשר תהיה מוכן לנקות ברצינות, תצטרך לרכוש מכונת שטיפה בלחץ, בלעדי זה עוד לא תוכל לעלות לליגה של הגדולים בכל מה שקשור בניקיון.

מכונות אלו בשימוש לכל דבר, החל ממטוסים ג’מבו ומנועים ועד למבנים ובתים שלמים.

תחסוך בזמן באמצעות מכונת השטיפה בלחץ, מכונה ממוצעת יכולה לנקות פי 4 או 5 יותר מהר מצינור ביתי רגיל בגינה או באמצעות שיטה אחרת (דלי מים וסמרטוט).

יעילות ופרודוקטיביות זה שם המשחק, תחסוך עבודה ומאמץ וכמובן זמן ניקוי וכך להרוויח יותר שעות לך ולעובדים שלך.

חסכון במים, בישראל מצבם של המים לא תמיד מזהיר, ולעיתים אף יקר, באמצעות מכונות שטיפה תוכלו לחסוך עד 70 אחוז בשימוש המים.

 

על מנת שתוכל לבחור את מכונת השטיפה המתאימה ביותר לך תצטרך לדעת מספר דברים:

 

האם יש לך גישה נוחה למקור חשמל?

אם אתה מנקה בבית באמצעות מנוע חשמלי אתה מוגבל בניידות כי אתה צריך להיות כל הזמן מחובר לשקע החשמל.
לכן חשוב לדעת לפני שקונים מכונת שטיפה איזה שימוש תרצה, ביתי או תעשייתי, תוכל להשתמש במכונות שמונעות בבנזין, כנראה שאם השימוש העיקרי שלך הוא לא בבית תרצה לרכוש אחת כזו.
בנוסף קיימים מכונות שיכולות להתיז סילון מים קרים בלבד ויש מכונות שיכולות להתיז גם מים חמים, קיטור ועוד.

 

האם יש לחץ גבוה או נפח גבוה?

דבר שלא יודע לכולם הוא שיש כוח ניקוי גבוה יותר בנפח מכונת שטיפה יותר מאשר הלחץ שלה, כאשר הנפח שלה הוא כמות המים בליטרים שהיא מתיזה ואילו הלחץ שלה שהיא מייצרת אשר מצוין בPSI – או Bar (באר).

 

דברים שיש לבדוק בכלי העבודה זה: (יש כאלה שמכניסים את המכונה לקטגוריה של כלי גינון)

אז דבר ראשון נצטרך להחליט מה המטרה העיקרית שלנו לקניית המכונה, אנחנו רוצים לנקות את הגינה ואת הבית שלנו? או שאנחנו בכלל רוצים לנקות האנגר גדול עם מכונות ענק, ואולי זה בכלל כלי רכב גדול (משאית או טרקטור).
לאחר מכן נצטרך לחשב לעצמנו מה זמן העבודה של מכונת השטיפה בלחץ, מהו הזמן הרצוף שהמכונה אמורה לעבוד בכל משימה ומה התדירות היומית או השבועית שהמכונה צריכה לעבוד.

כפי שאמרנו למעלה חיבור לחשמל או מנוע בנזין זה החלטה מאוד חשובה וצריך לקחת בחשבון אם נרצה לחבר כבל חשמל לשקע או בכלל להכניס דלק למכונה ניידת.

אחד מהמרכיבים של המכונה שעובד בעומס גבוה במיוחד הוא הצינור לחץ של מכונת השטיפה אשר מוביל את המים מהמשאבה ועד להתזה, רוב הצינורות בנויים מחומר פלסטיק רגיל אך הצינורות הטובים והאיכותיים ביותר הם עשויים מחומר גומי שמחוזק במתכת.

 

לסיום הדבר האחרון שנרצה לבדוק זהו מערכת הקירור של המנוע, מנוע שעובד זמן רב בקצב גבוה ואינו מקורר יכול להישרף, רוב הדגמים של מכונות השטיפה בלחץ היקרות יותר מכילים מערכות קירור למנוע החשמלי, כמובן שאלו במכונות הביתיות בלבד, מפני שבמכונות התעשייתיות קיים מערכות קירור שמן והם מיועדות לעבודה במאמץ גבוה ולמשך זמן ממושך.

קידום אתרים אורגני
משפוחטק no-lazy