מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

כיצד לבנות את ארגז הכלים החיוני ביותר למתחיל?

 

ארגז כלים מאובזר, חיוני מתליית מסגרת תמונה והשלמת עבודות ברחבי הבית, ועד להרכבת רהיטים או שיפוצים ושיפורים גדולים בבית.
אלו כלי העבודה המינימליסטיים שכל אחד צריך שיהיה לו בארגז, בין אם הוא מנוסה או חובבן.

 

אז מה נמצא בארגז הכלים שלנו?

 

ראשית הינך צריך לדעת כיצד ואיפה אתה מתכוון לרכוש את כל הכלים השימושיים האלה בצורה הכי חכמה שיש ושלא יעלו לך מאות או אלפי שקלים. חשוב כמובן לדעת להתפשר באיכות על בסיס המחיר, אחרת לא יהיה לך שווה לקנות מוצר או כלי עבודה שישבר אחרי כמה שימושים.

מומלץ לבדוק לעצמך אילו מהכלים (במיוחד הגדולים) אתה עומד להשתמש מפעם לפעם ואילו יותר חד פעמיים, מוצרים יקרים וגדולים שאינך חושב שתשתמש בהם מעל פעם אחת או פעמיים כדאי להשכיר ואפילו לבקש אולי מחבר או מכר.

 

נחלק את הרשימה לסוגי כלים, כלי עבודה חשמליים וכלי עבודה ידניים.

 

את כלי העבודה הידניים אפשר למצוא בכל חנות כלים ובדרך כלל האספקה שלהם היא מיידית, ותוכל תמיד לקבל משירות הלקוחות שלהם הסברים ופירוט על אותם כלים שתרכוש:

 

  • מברגים עם ראשים של פיליפס, שטוח וכוכב, מומלץ לרכוש בגדלים שונים, כיום קיימים מאות סוגים שונים של מברגים ובנוסף קיימים מברגים אולטימטיביים שמאפשרים לך לשנות גדלים וסוגי ראשים מברגים עם ראש מתחלף זה חובה בכל ארגז.

 

  • פטישים: פטיש טוב דרוש לכל ארגז כלים, יש פטישים מסוגים שונים של חומר וכמובן משקל שונה לכל פטיש שמתאים לעבודה שונה לביצוע.

 

  • סט של פליירים: צבת, נעילה, חותך ועוד.

 

  • סוגי מפתחות: מפתח צינורות, מפתח שוודי, אפשרי גם מפתחות פתוחים או סגורים (מפתחות רינג) וגם מפתח אלן.

 

  • תאורת חירום או פנס קטן שעובד על סוללות, אפשר גם לקנות את הפנס ראש שנוח מאוד.

 

  • בנוסף כדי שיהיה בארגז כלים ידניים נוספים כמו: מברשת לצבע, מסור ידני לעץ ולשופין, מטר למדידות, פלס מים וכמובן ברגים ומסמרים תמיד טוב שיהיו.

 

 

כלי העבודה החשמליים אלו כלים שחשוב אף יותר לבחור את החברה או המותג שלהם ולרכוש את הכלי האיכותי והטוב ביותר בשבילך:

 

הכלים החשמליים הראשונים שנדבר עליהם הם מקדחה ומברגה חשמלית, מברגה יכולה לשמש כל אחד במגוון ענק של עבודות, השילוב בין מקדחה למברגה הוא מנצח מפני ששני הכלים הללו הם חוסכים הרבה מאוד זמן וכוח עבודה. מצטרפים למוצרים האלה גם התוספות הדרושות לפעולה תקינה, מקדחים למקדחה (במגוון סוגים בהתאם לסוג החומר, עץ, בטון אבן ועוד) וביטים למברגה (גם להם יש סוגים שונים בהתאם לראש הבורג).

בנוסף מצטרפים לקטגוריה החשמלית הזו כלים נוספים כמו מסור חשמלי לחיתוך עץ, דיסק חיתוך שחותך ברזל ועוד.

קידום אתרים אורגני
משפוחטק no-lazy