מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

למה שואב האבק שלי לא עובד?

 

מאחר שאנחנו מספקים בחנות שלנו שואבי אבק, אנחנו שומעים את השאלה “למה שואב האבק שלי לא עובד” המון פעמים, לפעמים התשובות אליהן מסובכות, אך בדרך כלל הם די פשוטות.


אנו ננסה במאמר זה לחסוך ממכם ומאתנו את השאלות ובכך לעזור לכם להבין כיצד לבדוק את תקינות שואב האבק ולהבין למה הוא אינו פועל כמו שציפיתם ומה תוכלו לעשות על מנת לגרום לו לעבוד בצורה הנכונה.

 

בדוק את מצב השאיבה

יכול להיות שהשאיבה עצמה מתבצעת כשורה אך המברשת אינה תקינה, לכן הסר את המברשת ונסה להרגיש אם השאיבה ללא המברשת חזקה יותר ועובדת כמו שצריך.

 

אם המברשת אינה תקינה עשוי להיות מכשול בתוכה שמונע ממנה מאוויר של אוויר, או שצריך להחליף את המברשת.

מצד שני אם אתה מסיר את המברשת ועדיין אינך מרגיש את השאיבה הרצויה (יניקת השואב), בדוק את שקית האבק, במקרה והשקית מלאה עד אפס מקום תצטרך להחליף אותה (או לרוקן) על מנת לחדש את יניקת השואב.

 

במקרה והגעתם עד לשלב זה ועדיין השאיבה אינה עובדת כמו שצריך תצטרכו לבדוק את המסננים שיכולים להגביל את זרימת האוויר דרך המכונה ולהפחית את יניקת השואב.

*מומלץ להחליף מסננים מפעם לפעם.

 

לבסוף, בדקנו וביצענו את כל התהליכים שנמצאים מעלה ועדיין השאיבה בקושי שעובדת/חלשה/לא חזקה מספיק, נצטרך לבדוק את הצינור. ננתק את הצינור מהגוף העיקרי ונכניס לצד אחד מטבע  ונראה כיצד הוא יוצא מצידו השני, אם הוא אינו יוצא, כנראה הצינור סתום וכל מה שנצטרך זה לשחרר את הסתימה.

 

שואב האבק עושה רעש מוזר

שואבי האבק יכולים לשאוב מגוון רחב של חפצים קטנים שחלקם יכולים להיכנס לתוך המאוורר ואפילו לשבור אותו.
לכן כאשר נשמע רעשים מוזרים בעת הפעלת השואב נכבה אותו מיד, ונבדוק אם חפצים קטנים הצליחו להגיע לאזורים שיכולים לגרום נזק לשואב האבק.

 

אין לך שואב אבק לתקן אבל סתם עניין אותך לקרוא כאן? הגיע הזמן שתבחר לעצמך שואב אבק מנצח!

 

כמובן שלכל שאלה, בעיה או תקלה תמיד תוכלו לפנות לצוות הנהדר שלנו ולצפות לעזרה חמה ומקצועית.

קידום אתרים אורגני
משפוחטק no-lazy