מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

פלס ומד טווח לייזר – מה זה ואיך משתמשים בהם?

מד טווח הלייזר הוא מכשיר מדידה המודד את המרחק לעצם מסוים באמצעות קרן לייזר.
השימוש במד טווח הלייזר הוא נוח וקל לתפעול, כאשר הלייזר יוצא ממכשיר המדידה ופוגע בעצם כלשהו האור שמתקבל מהלייזר יוצר אות שמחושב למרחק העצם ובחזרה למכשיר.

 

מדידות בלייזר הם שיטות חדשות בעולם הבנייה ועיצוב מבנים, באמצעות חוסר מגע כלל אפשר למדוד מיקום או מרחק.

 

איך נבחר מד טווח לייזר?

את הכלי עבודה הזה נבחר ע"י הפרמטרים הבאים: טווח מדידה, מרחק המדידה מהאובייקט, קצב דגימה, צבע וסוג החומר הנמדד, דרישות התקנה ודיוק המכשיר.

 

מפלס ישן לפלס חדש

בשנים האחרונות הומצא מכשיר אשר שינה את עולם הבנייה לטובה, במשך שנים אנשי המקצועי והבניה, מהקטן לגדול היו משתמשים בפלס על מנת לבדוק אם העצם או השטח עליו הם עובדים הוא ישר.


כיום כדי לבנות כל דבר, בעץ, במתכנת או בכל חומר אחר נזדקק לרמת דיוק כמה שיותר טובה כדי לבצע עבודה איכותית וישרה. בין אם זה לבדוק אם הרצפות בבית ישרות או התמונה שתלינו לא עקומה ועד לקירות במבנים גדולים.

 

כאן נכנס לתמונה פלס הלייזר אשר שינה את החיים לכולם, בדיוק כמו שעברנו מכרכרה עם סוס לכלי רכב.
פלס הלייזר הוא כלי עבודה שנועד למטרה אחרת ויחידה, לבדוק האם המשטח/עצם עליו תבצע בדיקה הוא ישר.

 

באמצעות קרני הלייזר היוצאות מהמכשיר נוכל לבדוק את הנקודות המקבילות זו לזו בצורה מדויקת ולא נצטרך להתחיל לחשב סנטימטרים לפה או לפה, בשונה מהפלס הישן אשר היה בנוי ממקל מתכת שבתוכו יש חומר נוזלי שנקרא אתנול ומסומן עליו קווים לטווחים ובאמצעות הבועות אוויר שנמצאות בתוך הפלס אפשר לבדוק כמה מאוזן הפלס.

 

פלס הלייזר הוא כלי עבודה קטן יחסית ולא תופס יותר מידי מקום בין אם זה בארגז הכלים או בחדר העבודה.
למדויקים מבינינו אנחנו ממליצים בחום לקנות את פלס הלייזר בחנויות השונות בכל הארץ, תשאלו את נציגי המכירה מה כדי לכם לרכוש, תגידו להם את אופי וסוג העבודה שלכם על מנת לקבל את המכשיר המתאים ביותר בשבילכם.

קידום אתרים אורגני
משפוחטק no-lazy